piątek, 7 marca 2014

Co dla mnie znaczy FIT?

Tak modne ostatnio słówko fit, również i mnie urzekło na tyle, że znalazło się w tytule mojego bloga. Ale spieszę wytłumaczyć, że niekoniecznie dla Was będzie oznaczało to samo co dla mnie ;)

Otóż osoba nazywana mianem FIT:
  • mądrze i zdrowo się odżywia
  • regularnie ćwiczy
  • dba o swoje ciało
  • dobrze się traktuje
  • dba o swoją sferę duchową i urodę
  • ma dużo pozytywnej energii
  • jest wolna od nałogów

Tak naprawdę wiele tych rzeczy wynika jedne z drugich - mam energię, bo ćwiczę. Ćwiczę, bo dbam o siebie itp. 

Ale dla mnie fit, to nie tylko powyższe punkty. Dla mnie fit to również osoba spełniona, dbająca również o swoją karmę dla duszy i umysłu. Wciąż się rozwijająca, nie mająca czasu na nudę, ciekawa świata i ludzi. Dla mnie bycie fit, to po prostu bycie dbającą o siebie osobą. I tak naprawdę można by to zamienić każdym innym słówkiem :P

1 komentarz:

  1. Myślę, że to zdrowe podejście do zdrowego życia jest trudniejsze, niż się wydaje ;) Dla wielu kobiet bycie fit oznacza głodzenie się i dietę typu- niczego nie jem, bo będę gruba, a dal facetów, przynajmniej w mniejszych miejscowościach, dbanie o sylwetkę kojarzy się z pakowaniem w siebie bezmyślnej suplementacji i wykonywania równie bezmyślnie ćwiczeń, byle tylko się "napakować" i być w ich pojęciu "cool".

    OdpowiedzUsuń