wtorek, 1 kwietnia 2014

Perfumy, które mnie urzekły

Naprawdę nigdy nie byłam znawczynią markowych zapachów, a psikałam się tym co akurat wpadło mi w ręce i miało w miarę przystępną cenę oraz odpowiedni zapach. Nie lubię kwiatowych nut, owocowych i orzeźwiających. Jestem za to fanką ciężkich, słodkich perfum, które polecane są na wieczór.

Poniżej lista moich ulubionych perfum :)

Numer jeden na mojej liście to Euphoria Calvin Klein.
Intensywny i długo się utrzymujący zapach. Myślę, że dość popularny, a przynajmniej znany większości.

Na co dzień używam na zmianę Victoria`s Secret Angel oraz Love Express. Te drugie dostałam kiedyś w prezencie, ale zapach na tyle mi przypadł do gustu, że wciąż są w obiegu.




















Kolejne zapachy, które planuję włączyć wkrótce do swojej kolekcji to J`adore Dior - dostałam próbkę wraz z katalogiem z Macy`s i prawie od razu się zakochałam. Ponadto podoba mi się Armani Code i The One Dolce&Gabbana.







Ostatnim moim odkryciem i zakupem są perfumy signifikowane nazwiskiem Beyonce, mianowicie Rise Beyonce. Dla mnie poezja - słodkie i zapach długo się utrzymuje.






Lubisz, któreś z wymienionych wyżej zapachów? A może masz swoich własnych faworytów? Podziel się swoimi ulubionymi perfumami :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz