czwartek, 26 czerwca 2014

Fotomenu (2)

Mimo, że duże się teraz dzieje i przyznaję się, że coraz częściej sobie folguję (na szczęście nie widać tego w postaci dodatkowych kilo), to wciąż staram się urozmaicać posiłki i jadać kolorowo. Może jak sama sobie przypomnę jak pysznie można jadać, uda mi się wrócić do ścisłego trzymania się posiłków ;) 

Zatem motywuję posiłkowo - siebie, ale i mam nadzieję WAS :)

 Moje ulubione - makaron z warzywami


 Arbuz - do pracy


 Jajecznica ze szpinakiem, pomidorem i kukurydzą z kanapką z wędzonym łososiem


 Wiosenny obiad - ziemniaczki, kalafior, jajko sadzone i dużo koperku 


 Moje wersja klasyczna na szybki obiad - ryż, warzywa i kurczak


 Łosoś przygotowany do pieczenia - ze skórką cytrynową i koperkiem


 Śniadanie - jajecznica, tost pełnoziarnisty i surowe warzywa


Śniadanie - wersja na szybko: tosty pełnoziarniste i to co zostało z warzywek ;)

 Śniadaniowa mamłyga - owsiankowy mix, jabłko z cynamonem. Może nie wygląda apetycznie, ale zapewniam, że jest pyszne ;)


 Sałatka owocowa tym razem


 Pasta rybna na ciemnym pieczywie + dodatki


Omlet + kromeczka z awokado i sałatą + dodatki jak widać

4 komentarze:

  1. Mmmmm mimo , że jestem po śniadaniu to zgłodniałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie, właśnie przypomniałam sobie o wędzonym łososiu! A tosty też miałam w tym tygodniu, w zestawie do pracy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewucho! robisz takie ładne fikusy na talerzu i jeszcze chłopa nie masz?? co się z tym światem popinkoliło? a może to przez tę książkę co ją się zasłaniasz ;)?

    OdpowiedzUsuń